Pages


Saturday, April 16, 2011

HEPPI BIRTHDAY TO ME!!!YEAYYYY~

Heppi birthday to me...i mean for the past ten days,gitew.
Lame tak update sebab busy sangat...nak-nak last sem ni..thesis,creative project,bla bla bla...dateline dekat seyh.....*pening-pening*
Lagi pon aku wat keje macam kura-kura yang selow melow,so keje lambat nak habes T_T


Skang dah occay sket.Dah kureng busy sket.
So,skang nak cite pasal my birthday celebration  u'olss...hehhehe...
Cite agak basi sebab dah lepas seploh hari.Tapi xpa jewla kan.Dek non layan jew~

Tahun ni umoq genap suku abad..which mean 25 tahun...adoiii. tua sudaaa .
Perangai masih budak-budak lagi :"(..sedey dengan diri sendiri sebenarnya.
Bile la nak jadi anak dara yang elegant,sopan santun,matang dan berketermapilan gades melayu
Ape yang aku cuba sampaikan adelah nak jadi gades2 macam pengacara kat telibisyen tu kot,.
Diorang nampak matang,comey,ayu and bersopan habis...heheheh...
Ini "definisi matang" dari perspektif aku taw...merapu je lebey

TRIMASS kat kawan semua.....it was a happy day for me...
Yang best my  44-classmates sang a birthday song to me..including my beloved lecturer,Mr.Is...hehehhe..
BESTTTTTTT!!!!
Then, selepas diowang nyanyi....aku terus TERUJA....dan melafazkan......

TQ KAWAN-KAWAN!!!!!!!
(Seyes wei kompilasi aura heppi dan excited menyebabkan sore aku bertukar menjadi sore doreamon bagi melafazkan ucapan terima kaseh....bwahhahahhaha)

Hambekkkk..sentap semua orang,termasukla Mr.Is.
Then,macam besala,teruss kene B.A.H.A.N..aduss..T_T
Korang tahu tak nape aku rase pengacara kat telibesyen tu matang...sebab sore diowang sore wanita wei...
Sore aku dah umoq duapuluhlima pon...tapi sore macam kanak-kanak 13 tahun...;"(...lebey menyayat hati lagi
budak-budak boys suker kate sore aku cam sore Doreamon....haiyoooo~
Boipren sendiri pon same.....die kate sore aku cam katun kat teleibisyen...hampehhh!!
Sabojela nox!!!!

Doreomon yang menyerupai sore cik aim,sebab doreaoman xlahir lagi.
I lahir dulu taw dari robot bulat-bulat biru ini..;P

Kalau nak di ikutkan, memang Doreamon dengan aku tak dapat dipisahkan sejak zaman foundation year lagi. Aku dapat title sore Doreamon.Yakni time birthday aku yang ke-20 tahun kot,seorang peminat aku telah bagi patung Doreamon.(characteristic same katenyer) Hambekkk...:')
Then, aku pegi practical kat sekolah pon anak murid kate "Teacher-teacher,nape beg teacher besar!!!Banyak nyer barang...Macam-macam ade...Macam beg DOREAMON la!!!!!!"

Aku: Makkk aii~ Doreoman lagi....Tak boleh lari wei...(seb baik student xkomen pasai sore...diowang just cakap comey sore teacher...yeayyy!!S.E.L.A.M.A.T)

Then,my dear girlprens wat suprise party kat secret recipe..Tq dahlingsss!!!Sayang U'olls lebeyla!!!

Wonder if next year ,i"m still be "Miss"..;P

Blueberry cheesecake...yeayyyy!!Super excited!!

Love U'olss..MUMU~

two and five=25

Kotak besaq wei...adiah dr en. yayang...
This year en.yayang kat muar dan aku lak kat kelantan
:'(
tak leh celebrate sesame..
Neway tQ shidi for the present!!


Hadiah En.yayang berupa teddy bear besau...Baeklah...irony sangat ngan umo dewasa beta..>.<
Mengikut En yayang objektif utama pemberian teddy bear sebab tak tahu nak beli ape.Beg dah bagi,baju dah bagi kasut dah bagi...so  die nak bg something kiut miut kot....
Tapi adekah die telah membaca entry blog aku yang ini.
*
*
*

Neway tq semua....=)
Tq sebab sudi membaca juger!!

Akhir kalam...
mempersembahkan model sambilan tak berbayau.
Cik aim bersama hadiahnyer,cik bear bear DIDI(sempena name shdi,voley???)
Ampoon!!!muker turuja sangat!!
Mate kalah impak minum innershine pati Beri u'olss~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...