Pages


Saturday, February 19, 2011

feeling princess cinderella ku seruuuuu ru ru ru ru ru !!!

Hambekkk..tajuk entry mau makan penampor mahupun dibenci oleh kaum sejenis sajork..kikikiki

TAPI 

 kenapa???

menagapa????

apekah???

ku berfikir sebegini rupa..... 
* teng teng teng *
yakni

Sebab dok mengompiuskan diri pilih baju dinner utuk diri sendirik......hehhehehe....
kene pilih kasi ummmmpppphhhhhh punyer....(kekunon)
Cause this will be my last dinner with my beloved cohort friends....ececehh~ dan2 omputeh (kate nak feeling cinderella kan)
Tema dinner organizer kate...
vogue mak hayem  +  elegant diva mencapup ala-ala cam pi oscar or academy award katenya.
hmmmmm...So aku assume macam gaun omputih khawen yang vogie de vass la kot....
Ni antara gaun-gaun yang menjadi igauan minda sanubari wanita aku.......zasss...

TENGOK JANGAN KELIP OCCAY!!!!
*sebab semua macam haruslah dipakai kalau anda gades yang berperasaan nak jadi princess*

Saje intro gambau ilustrasi pensel yakni nak create elemen suspen yang xberapa nak suspen
TAPI CUANTIX LA GOWN NI
*SUKE-SUKE*

Aku ade gak feeling nak perasan comey di hari kejadian nanti so cam tersuker lak gown hello kitty ni..
COMEY MOMEY KAN!!!!!!
SILA SETUJU!!!
Tapi cam nak mati lau pakai gown ni...
Mati kena bahan tujuh keturunan aku nanti.
So pasrah je tarak boleh pakai...
*nanges hello kitty..meow-meow T_T*

Suker dress ni sebab kaler pastel...
Tertarik mak nox!!

PALING SUKER BAJU NI!!!(baju tiga dari kiri taw)
Tapi lau nak beli mahai benau nyer...
Lain la kalau aku tetibe terkawen ngan putera raja kan.
Neway baju-baju rekaan Elie Saab memang cuantix kan puan-puan
YEAYYYY!!nak beli dalam mimpi nanti...

Wahhhh semua cuantix dipakai oleh mereka tapi bukan kat badan aku yg terlebey soda bikarbornat ni
NANGES LAJU-LAJU
minat habih la....
Baju miley cyrus tu kalau aku pakai mau macam sarong kulit kepah kat badan aku kot.
Penelope Cruzz memang mantops...curvylicious....if ak pakai gown ni rase leh cuantik cam die jew (compiden).
Sarah jessica parker nyer baju kalau pakai rase leh la feeling sexxay....hehhehhe...
Tapi kan kan kan kalau la aku pakai macam xde mende kot...aset tak menyerlah sanagat ;P (refer pic semula)


Gown ni bukan la menjadi pilihan untuk dinner aku
tapi dipercayai oleh diri sendiri bakal menjadi gown perkahwinan aku nanti.
Simple and cuantix sangat.
Mengucap mak mentua aku nanti if pakai cam ni.
TEETTTT...
so kene pilih busana muslimah occay..=)
*utamakn kesopanan*

Last sekali aku rase cam nak jadi macam idol aku lak.
Tak lain dan tak bukan
 QUEEN RANIA
wa minat giler dengan die sejak sekolah rendah lagi .
so jom tengok baju-baju die
*
*
*
*\
Tangkap cintan dengan dress ni and rambut queen rania juga!!!
JELITA SANGAT!!

Nanges tengok wanita cuantix
Sedut kechantikkan sket!!

SETELAH BERFIKIR SECARA RASIONAL NYER.
DIRI SENDIRI PON TAK BERAPA CONFIDENT NAK PAKAI GOWN VOGUE CAM QUEEN RANIA ...
AKHIRNYA KEPUTUSAN DI BUAT!!
Dah jumpa dah gown or dress nak pakai nanti...
tapi compius nak pilih yang mane satu....
so tengok kat bawah ni...
 Hehehehehe...tak ade makne nyer nak pilih ala-ala omputeh tu..sebab iklim mesia hangat kot and gi pon gown-gown kat atas tadi sexay u'ols..
So pilih jubah sudaa... cuantix dan bersopan santun taw...Ni baru leh jadi pilihan mak mentua 
Motif suker jubah ni sebab wana pink comey and garis lurus kat depan boleh mengakibatkan ilusi kurus terjadi.
Yang ni pon berkenan gak....HAmbekk baju kelawaq terus aku pilih.Jauh tersasar dari objektif asal nak beli gown ala-ala omputeh....beli setakat yang mampu dan bersesuaian sudah la kan...
ni cuantix tapi takut nanti pakai terserlah lak aset corak kat dada tu...hehhehee...

HELP ME TO CHOOSE!!!!PLEASE!!!!

Sat tak habis lagi...
Ade lagi...
 Wei comey momey tak??
Kiut miut tak??
Rase geram nak cubit tak??

Skirt ni bukan la bakal di pakai oleh aku yer..
Tapi oleh....

NUR RANIA ALEESYA BINTI PAPA

(bakal anak popuan aku yang tak tahu bile muncul :D)
nama anak pon nak same ngan queen rani jugeks..hmmm~
Tak sabar nak deco die.
Hope one day ade baby gal yang leh wat kawan main make-up-make up dan wat decoratioan ala-ala pokok krismas!!
*Amin*
.Harap doa dimakbulkan.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...