Pages


Friday, February 4, 2011

jiwa meronta-ronta kejiwangan......

salam!!!!!!!
entry kali ni adalah kesinambungan entry jiwang aku...yakni video klip lagu element cinta tak bersyarat....
hambekkkkk.......
malas lah nak sorok2 jiwa kaco ak ni lagi...
so the best solution is...........SPEAK UP!!!!
kire to speak without fear and hesitation la aku ni kan.....ecehhhh ceh cehhhh ceh....~
citer nyer cam ni....
so..cer cite cer citer cer citer.....(background music)....



exculi,aku agak la emo sangat ngan bakal somi ak wei....
SEYESSSSS weiiiiii......

ak tipon.......!!!!!(tanda seru menunjukkan ak tipon juta kali) die tarak angkat....hampehh....(sakit telinga ak dengau bunyi tut tut tut...wat koler ringtone xhapew gak)...

then...saboo jela...
aku message........(xde tande seru ....sbab msg 2 kali jew)
hampeh lagi...xdernyerberbalas  yop~
so nak wat cam ner....??????




aku nak jew g jumpa die kat tempat keje die...
tapi jauh lak kan....
duit lagi....tenaga lagi....
gi pon skang cuti gong xi facai yang sebentar cuma  ......!!!


seyes la kepala aku kasik hangin dalam kerinduan.....
rindu wei....
even muke die tak hensem....
tapi aku tetap jatuh kat die.........

nantikan entry seterusnya.....
aku reveal pasal die ni.....

sebelum akhir kalam
selaku tuan punyer blog ni.....

HARUSLAH AKU INTERPREMKAN DIRI SENDIRI.....

ITU YANG PENTING!!!harap mak laku nox~


Mempersembahkan....(drum rolls)


muke aku..time aku hangin....(yakni HANGIN DALAM SEYUM ;D....lagu senyum ke udara~)
aku yang bertanduk syaithonnirojim bersesuaian ngan tahap hangin monsun Timur Leste aku........
(background setting amatlah kene dengan situasi terkini...yakni
time gong xi gong gong xi ni ya.....Gong xi facai)...
zazzzz layan ...

nantikan episod cinta aku....
adios amigos...

(tidor  dengan muke ketat)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...