Pages


Sunday, February 6, 2011

heppi hafter makan prosperity burger

Before cite panjang  meh intro dulu...
wa kasik intro baik punya................=)

tadi baru makan...Yummy!!......kentang lingkaran track formula 1 yang selalu menjelma dalam tidur lena ku.....;P
TERGUGAT TAHAP KEIMANAN I!!
selaku insan yang suker makan....deBOMMM burger ni
(baru tadik makan..now udoh lapo balik)....


kowang leh ler g terjah restoren pak cik idung merah  MCD berdekatan...

Exculli nak sambung entry hangin aku ...(intro burger bagai tapi content  lain..apekah???)
pasal laki future hubby aku tu....
sowee la lambat update..pas makan makanan sedap2 baru leh update...
yakni power ade kasi tambah lakan...
 cam aku cakap before2 ni...
si die
MEMANG TARAK HENSEM (sore banyak-banyk kali cam dalam gua)
INGINKAN BUKTI
nak tengok gambau???
sudah bersedia??
okayy...
kat bawah ni...


NAHHHHHH........kan tarak hensem......tapi kiuttt weyhhhh,,,,,(sajew-sajew cakap tak hensem yakni nak kurangkan persaingan antara gades-gades diluar sane gitew....tapi macam la kowang xleh nampak kan......tak hensem sangat kan...muke jamboo...so xyah minat la....BIAR BETA SAJORK YANG MINAT!!! bhaaaahahahhahahah....









*PIC from anjelis.com..thanx =)

TERGUGAT  IMAN DARI NAMPAK BURGER McD
so nak jerittt...
I'M LOVIN' YOUUU..YES YOUUU!!


HAMBEKKK!!
Cuantix sangat die ni...lagi cuantix dari aku nox!!
Muke aku amatlah tak bersalah,leh letak pic seblah die lagi...

Confident amat!!!

(even dah pakai riben ala2 fashionista terkemuka tapi si die lagi comey..
nanges T_T)


bile tengok baby and me....
ahooiiyaiii~....
nafsu meronta-ronta nak mintak kapel... gitew....


Sikalang kitaowang stage atas dari kawah bawah dari kapel...kapel mapel....
mau tak die tak angkat tipon wei....msg pon tak balas...
nomot tipon die pon ak tarak....main hentam berangan jew...
usha dari jauh jew kat telibisyen...

tapi tarak pa pa~
bulan julai ni nak ke korea....
mengejar cinta abang Jang aku ni dek non~....

JANG GEUN SUK WAIT FOR ME YA!!

p/s: paling best berangan..*hobbi terbaek aku setakat ni*

ok bye2!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...