Pages


Sunday, March 6, 2011

SEMINAR ON PROFESSIONAL DEVELOPMENT

HELLO UOLS.....
(huruf besaq sebab lame xupdate kan.....seyes busy..yerla kan sem akhir...Busy sebab ada  drama practices...HOHO).

Emmm..update pasal drama nanti2 la kan,sebab pic banyak   kat producer. Macam la xleh ambik (producer roomate aku kot)
Cuti sekolah ni baru nak update bout drama bagai gitew....

OK...hari ni kene attend seminar seperti tajuk entry di atas...kire perlu sangat menjadi profesional  dalam kerjaya masa hadapan aku nanti...=)

The best thing is aku TARAK TIDOQ  sepanjang seminar itu berlangsung.
SUMPAH.heran dengan diri sendiri, selalu nyer before tuan speaker pegang mic aku dah ZzzzZZZz
First part cam boring gakla..tapi aku fokus kot..siap tulis note lagi...(hip hip horray kat diri sendiri)
Then as time goes by...syiok kot juger. Layan..!!!

Semangat kobar sangat nak attend this seminar memuncak2 setelah aku bangun awal di waktu pagi dan mandi dengan jaya nyer even umah aku ade masalah air, ade masalah paip mende tah,mengangu konsentrasi mandi aku sajork..nak tadah air  satu liter air pon dekat 5 minit wei..adusss geram aku!!

Pastu, aku antara yang mai awai......(semangat kan.) .Pintu dewan tak buka lagi kot.wow!!!Kagum lagi!!(cite cam ni, nampak sangat aku ni seorang pelajar yang malas tetapi telah berubah sikap jati diri kan)
Exculi mai awai sebab nak chup tempat ...sangat kanak-kanak ribena blackcurrant!


Kat bawah adelah speaker yang dijemput hadir:


1st speaker: En.Adnan..KJ taw (ketua jabatan)-Professional Development....(kobar tulis note time ni)

2nd speaker: Tn Haji Rosli B Mahmood- Standard Guru Malaysia....(time ni aku xleh fokus menulis sebab dok gelak jew..seyes lawak die ni)

3rd speaker: En Syazwan B Samsudin (senoir aku)- Teaching Profession(time ni masih fokus...pastu takot dengau die cite pasal dak2 laki kat sekolah.....kene hati2..serammm sangat)

4th Speaker: Pn Adlina Gooi Adullah-Administrators' Expectations of New Teacher
 (cara die pakai tudung macam aku occay!! pesyen dulu2 tu,tudung bawal simpul2 gitew...baju die chantek sangat...cincin die..Mak aii besaq wei tapi chantek...aku masih fokus...tapi lebeh kepada keterujaan meng"FOKUS" baju die yang chantek!!!...)

So ni pic yang telah diambil!!L.A.Y.A.N

Ammponn yer kengkawan...jurufotonya lagi kesejukkan masih  diawalan pagi. Sebab tu la pic ketaq.

Yang pakai tie tu emcee hari kejadian....posing aku tak menahan ;P curvylicious ala2 KIM K gak aku ni..opss,pasan!!

Bersama pak koq (organizer program ni)Tq pak koq =).Banyak info aku dapat.

p/s:Beg comey di bawa pulang.hati gumbira!!


Tq 4 reading =)
tata

2 comments:

  1. yeayeayea! that's me in one of the photos...seriously a'im...u look your best today..the baju kurung is fantabulous ok!

    ReplyDelete
  2. huhu..tq eva....*blushing*..u also look d best occay....tq for being our emcee..in fact d sexaay one!!=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...